ABECEDA
Strona główna1 » Odstąpienie od umowy/reklamacje

Odstąpienie od umowy/reklamacje

Dane kontaktowe sklepu internetowego:
ABECEDA.PL
Abeceda Piotr Zalewski
ul. 17-go Sierpnia 2/13
41-503 Chorzów 
mail: sklep@abeceda.pl
tel: +48 665889538





INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 

Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajduje się pod tym linkiem
 

Prawo odstąpienia od umowy
 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą nas Państwo poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo wypełnić i przesłać znajdujący się poniżej formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Jeżeli skorzystają Państwo z możliwości poinformowania nas o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa wyżej.

 

Skutki odstąpienia od umowy
 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam zakupionego przedmiotu na adres Abeceda Piotr Zalewski, ul. 17-go Sierpnia 2/13, 41-503 Chorzów, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy kupna. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
 

 

REKLAMACJE
 

Formularz reklamacyjny znajduje się pod tym linkiem
 

Towar został dostarczony z wadą fabryczną lub był uszkodzony

W trakcie odbioru paczki prosimy o zwrócenie uwagi, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń czy wgnieceń. Jeżeli tak jest, prosimy o spisanie protokołu w obecności osoby dostarczającej (w przypadku odbioru przesyłki dostarczaną przez Pocztę Polską lub kuriera) lub natychmiastowy kontakt z nami (w przypadku odbioru przesyłki dostarczoną przez InPost Paczkomaty).
Zgłoszenie reklamacyjne związane z uszkodzeniami towaru powinno zawierać: Dane kupującego, numer transakcji, krótki opis uszkodzenia, dokumentację zdjęciową wady oraz informację o planowanym dalszym działaniu: wymiana towaru czy zwrot wpłaconej kwoty. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dniu od jej zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, poprosimy Klienta o przesłanie wadliwego towaru na adres Księgarni znajdujący się w górnej części tej zakładki, w terminie nieprzekraczającym 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Istnieje również możliwość zamówienia przez nas kuriera pod wskazany przez Klienta adres. Wymiana towaru lub zwrot kosztów nastąpi natychmiast po otrzymaniu przez nas wadliwego towaru. W przypadku niskich stanów magazynowych, poinformujemy Klienta o możliwym wydłużeniu wymiany produktu już na etapie zgłoszenia reklamacji. Ponosimy wszystkie koszty przesyłek towarów, wynikających z niniejszym rodzajem reklamacji.

 

Klient otrzymał przesyłkę niezgodną z zamówieniem

W takim przypadku prosimy o odesłanie dostarczonego towaru, w terminie do 14 dni od jego otrzymania, na adres sklepu znajdujący się w górnej części tej zakładki oraz podanie kosztów poniesionych w związku z przesyłką (mailowo lub w formie listu w przesyłce) – zwrócimy je Klientowi. Istnieje również możliwość zamówienia przez nas kuriera pod wskazany przez Klienta adres. Właściwy towar prześlemy natychmiast po otrzymaniu zwrotu. W przypadku niskich stanów magazynowych, poinformujemy Klienta o możliwym wydłużeniu wymiany produktu już na etapie zgłoszenia reklamacji. Ponosimy wszystkie koszty przesyłek towarów, wynikających z naszego błędu.

 

Klient błędnie zamówił towar

Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Istnieje również możliwość wymiany produktu na inny. Ewentualna różnica w cenie zostanie zwrócona przez nas na konto bankowe wskazane przez Klienta lub dopłacona przez Klienta na konto bankowe przez nas wskazane. Koszty wymiany błędnie zamówionego towaru ponosi Klient.

 

Ewentualny zwrot pieniędzy związany z pozytywnie rozpatrzoną reklamacją zostanie wykonany bezzwłocznie, w następujący sposób:

  • w przypadku zamówienia opłaconego za pośrednictwem systemy Tpay.com lub przelewem – pieniądze zostaną przesłane na konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę;
  • w przypadku zamówienia opłaconego za pobraniem – pieniądze zostaną przesłane na ustalone z Klientem konto bankowe;
  • w przypadku odbioru osobistego – forma zwrotu zostanie ustalona z Klientem.

Przejdź do strony głównej